تیشرت ورزشی فوتبال

در این وبلاگ درباره تیشرت ورزشی صحبت میکنیم

تیشرت ورزشی فوتبال

در این وبلاگ درباره تیشرت ورزشی صحبت میکنیم

  • ۰
  • ۰

بر اساس آماری که به تازگی منتشر شده است، 20 باشگاه در فوتبال دنیا که بیشترین میزان فروش پیراهن را داشتند مشخص شدند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، منچستریونایتد فاتح رقابت برای فروش پیراهن‌ شد. شیاطین سرخ در بخش فروش، فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتند. طبق آمار PR مارکتینگ که فروش پیراهن‌ها را از فصل 13 – 2012 تا 16 – 2015 بررسی می‌کند، شیاطین سرخ سالیانه یک میلیون و 750 هزار عدد پیراهن می‌فروشند.

قدرت یونایتد در فروش پیراهن با رئال‌ مادرید قابل مقایسه است. این تیم در کمتر از یک سال، 100 هزار پیراهن می فروشد و این رقم در  یک سال، به یک میلیون و 650 هزار پیراهن  می رسد. پس از این دو تیم، بارسلونا با یک میلیون و 278 هزار قرار دارد.

بایرن مونیخ در جایگاه چهارم است. تیم آلمانی سالانه بیش از یک میلیون و دویست هزار پیراهن می‌فروشد. بعد از این تیم باواریی، سه تیم قرار دارند که فروش‌شان 800 هزار تایی است. سه تیم انگلیسی چلسی 899 هزار، لیورپول 852 هزار و آرسنال 835 هزار جزو این دسته هستند.

پایین‌تر از این سه تیم،  پاری ‌سن‌ ژرمن با 526 هزار قرار دارد. تیم فرانسوی آخرین باشگاهی است که بیش از نیم میلیون فروش دارد. در نهایت و در پایین این جدول 20 تایی، اتلتیکومادرید با فروش 173 هزار پیراهن قرار دارد.

در ادامه به جدول فروش 20 تیم اشاره می‌شود.


منبع:خبرگزاری ایسنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی